─ Rólam
Bárányos ZsuzsaRólam
Bárányos Zsuzsa
─ Szeretem
a vendégeimet
A kozmetikus egy szolgáltatást végez,
de biztos, hogy csak ennyi?
Ha csak ennyi, akkor szinte mindegy lenne, hogy melyik kozmetikushoz jár a vendég.
Természetesen nem ilyen egyszerű, mert minőségi különbségek vannak elvégzett munkák között. Arról nem is beszélve, hogy a kínálat is nagyon változó, de a lényeg nem itt van szerintem.
A kozmetikus egy nagyon fontos segítő munka.
Általában itthon kevesen kérnek segítséget, fordulnak segítő szakemberhez.
Igen,
előfordult már, hogy felvetettem
egy vendégnek, hogy érdemes lenne szakemberhez fordulnia.
Mit kaptam ezért…
Az „én nem vagyok hülye…” kezdetű mondat többször elhangzott. Ellenben nagyon fontos a vendégnek is tudnia, hogy a kialakult helyzetnek oka van.
Nem véletlen van 10-20 kiló súlyfelesleg valakin vagy öregszik a bőre sokkal gyorsabban, mint kellene.
Amíg az egészségügyben dolgozó szakembereket csak végső esetben keresik fel legtöbben, kozmetikushoz elmenni elfogadott jelenség.
A csendben, a nyugalomban, az intim légkörben
a legtöbb vendég beszélni kezd.
Köszönöm,
és hálás vagyok a vendégeimnek a bizalomért.
─
Ami ott kezdődik, hogy pont engem választ. Sokszor több száz kilométert utazik, hogy találkozhassunk. Nem azért, mert évek óta hozzám jár, és ragaszkodik még akkor is, amikor külföldön éli mindennapjait. Az első találkozáshoz is átlépi a határt, vagy valamelyik vidéki városból, községből érkezik. Korán kel, órákat tölt tömegközlekedésen, vagy az autójában.
Amikor először hívott új vendég külföldről komolyan elgondolkoztam, hogy felvegyem-e a telefont. Vannak azok a fránya lehúzós hívások. A telefonszám meg olyan volt, amilyet addig még életemben nem láttam. Abu Dhabiból érkezett a hívás. Nagy levegőt vettem, és felvettem a telefont. Egy rendkívül kedves női hang szólalt meg. Azonnal megnyugodtam, azóta sok hasonló eset történt.
Érdekes,
hogy kolléganőimtől sok panaszt hallok a vendégeikre.
Ilyenek, olyanok.
Be kell, hogy valljam, hogy nekem nagyon „jófej” vendégeim vannak. Legtöbbször már az első alkalommal úgy beszélgetünk,
mintha régi ismerősök lennénk.
A VENDÉGEIM
Keresik a megoldást a problémáikra, nemcsak várják, hogy magától megoldódjanak.
Fórumokat olvasnak, és nem mindent hisznek el a leírtakból.
Sokszor komoly kutatómunkára képesek azért, hogy megfejtsék, hogy ki is az a Rubellit.
Hajlandóak változtatni. Tudják, hogy ha, mindent ugyanúgy csinálnak, mint korábban, kicsi az esély a sikerre.
Nem rettennek vissza a lehetetlennek látszó kihívástól. Van egy vendégem, akinek 70 kilót sikerül fogyni. Ennek köszönhetően egy gyönyörű kislány boldog anyukája.
Kitartóak. Nem egy alkalomtól várják a csodát. Előfordul mégis gyakran, hogy egy alkalom is „csodát” hoz. Természetesen ez mindig inkább a vendég érdeme, mint az enyémé. Az ő harca, én csak fogom a kezét közben.
Elszántak. Nem érdekli őket, ha a párjuk szerint biztosan közelebb is van kozmetikus. Ráadásul sok vendégem férfi, akik miután lefogytak, a feleségüknek is megadják a telefonszámomat.
Szeretem a vendégeimet nem azért, mert belőlük élek.
Tudom, van akinek ez is elég indok lenne.
Szeretem a vendégeimet, mert dolgunk van egymással.
~Zsuzsa
Alakformálásról a médiában
Bárányos Zsuzsa rendszeresen publikál cikkeket az ország legismertebb
szakmai magazinjában, a Beauty Forumban, valamint szakértőként
nyilatkozik alakformálás és bőrfiatalítás témákban a médiában.
Ha Ön újságíró, vagy blogger és érdekli a téma az alábbi elérhetőségeken
veheti fel a kapcsolatot Zsuzsával:
Szeretettel várom szalonomban!
JELENTKEZZEN KONZULTÁCIÓRA TELEFONON MOST! +36 (20) 396 1953
Merjen segítséget kérni és ne bizonytalan forrásokból informálódva próbáljon meg fiatalos maradni!
A lehetőség már adott, csak élni kell vele!
Lépjen kapcsolatba velem:
Telefon
Írjon üzenetet!
Cím
2011 Budakalász,
Szegfű utca 39.
(Rózsa utcai bejárat)